WIĘCEJ MANDARYNEK:)

Kolejny dzień, kolejny wczesny początek. Budzik nastawiony na 5.00 rano nie dał mi rady choć słońce obudzone za oknem kusiło już. Gdybym spała sama pewnie udałoby się a tak zostałam jeszcze godzinę wtulona w mego mężczyznę. Spacer ze Sznurkiem smakował niezwykle. On, ze swoją psią ciekawością witał się z miastem na swój psi sposób łapczywie łowiąc zapachy. Ja witałam się z miastem jeszcze leniwie, powolnie... jeszcze nie czas na żywiołowe działanie. Teraz inaczej. Już czuję to podniecające pulsowanie. Zacznę od sesji zdjęciowej. Zaprojektowałam nowe wzory bransoletek, tak więc one będą moimi modelami. Niezmiennie i wciąż dodaję kolejne nowości do mojej galerii w internecie. Zajrzyj na: www.detoxdesign.pl Zobacz. Tak więc za chwilę sesja. Jeszcze tylko skończę ten zaskakujący wpis na moim blogu. Coraz częściej te wpisy się pojawiają. Cieszy mnie to. Bardzo lubię mój blog choć przecież to wielki jego początek. We wczorajszym wpisie wspominałam o kolorze tangerine tango, który uwielbiam a jak twierdzą znawcy tematu ma być modny w tym roku aż do grudnia. Coś w tym jest bo faktycznie pojawił się na wybiegach przy okazji pokazów kolekcji różnych projektantów. Wiosenną kolekcję zachwycającej mnie Elie Tahari już prezentowałam, dziś następny przykład na to że tego roku na świecie może być więcej mandarynek. Zobaczcie propozycję Nanette Lepore na tą wiosnę. Jest bardziej sportowa niż wczorajsza Elie Tahari ale uważam, że też zasługuje na uwagę. Brawo za prostotę!




























Słonecznego, wibrującego dnia Wam:)
d.

Komentarze

Popularne posty