DETOX w trawie:)


Cudowne słońce... cudowny DETOX w trawiesmile Mam nadzieję, że Wasz długi weekend toczy się leniwie, radośnie, upojnie, słonecznie, aromatycznie... i jak tylko pragniecie. Ja cieszę się odrobiną lenistwa a trochę pracuję ale w końcu robię to, co lubięsmile Projektuję i wykonuję biżuterię. To moja pasja... a właściwie jedna z nich... wyrastających z zainteresowania modą. Biżuterię uwielbiam też nosić... W różny sposób, w różnych zestawach... I na kontrze do sportowego, niezobowiązującego ubioru również. Uważam, że świetnie wygląda nawet z bawełnianą, lekką koszulką na ramiączkach. Na zdjęciu możecie zobaczyć jeden z moich ostatnich wzorów - to gęsty i przestrzenny naszyjnik-kolia, który nazwałam "Zachwycone pocałunki czerwone"... Więcej zdjęć znajdziecie na stronach mojej autorskiej galerii: http://detoxdesign.pl/zachwycone_pocalunki_czerwone,18,261.html
Zapraszam Wassmiled.

Komentarze

Popularne posty